Met dat in gedachten zijn we hier om je

Discuss about the Nephilim, Nefilim, F.O.T.N. and other projects by Carl McCoy. Stay on-topic, all off-topic posts will either be deleted or moved to General Chat or elsewhere.

Moderators: Morphic, Blue Angel, The Fallen Ones

Post Reply
excuo23
Moonchild
Posts: 30
Joined: Tue Jul 23, 2019 3:22 am

Met dat in gedachten zijn we hier om je

Post by excuo23 » Tue Jul 23, 2019 8:46 am

Op dagen waarop ik geen shoots of Nike Air Max 90 Dames Goedkope heb, hou ik ervan om het gewoon rustig aan te doen en een chill vibe te hebben. Omdat ik thuis werk, word ik meestal wakker en ga ik naar mijn dichtstbijzijnde coffeeshop om een ​​boost te krijgen. Ik werk ook vanuit mijn appartementencomplex, dus ik wil er nog steeds chic uitzien, maar hoef niet overboord te gaan. Comfort is absoluut de sleutel voor mij.

Naast het doen van Nike Air Max 95 Dames Goedkope, hou ik ervan om actief te blijven. Ik ben altijd dol geweest op voetballen en hardlopen. Onlangs heb ik een training in kickboksen en jiu-jitsu gevolgd bij een plaatselijke boks-sportschool. Vaker wel dan niet, vind je me met sneakers aan mijn voeten en zweet op mijn voorhoofd - niet wat de meeste mensen verwachten van de nagelkunstenaar die ik ben! Ik hou van streetstyle-trends en nadat ik inspiratie voor nail art in sneakers had opgedaan, besloot ik om foto's van mijn nail art te maken met de schoenen die het inspireerden, in plaats van alleen de nail art zelf. Mijn sneaker en bijpassende nail art-foto's zijn de perfecte manier om mijn passies voor fitness en nail art in één afgewerkt product te laten zien.

Nike introduceert een nieuwe kleur van hun kenmerkende Nike Air Max 97 Dames Goedkope. De sneaker is ontworpen voor dagelijks gebruik en heeft de grootste airbag van Nike tot nu toe in een levendige magenta kleur die aansluit op het swoosh-logo. De Air Max 270 heeft ook een goudgele afwerking en veters, samen met een witte middenzool voor een extra extra pop.

https://www.vvvfabricnl.com/
Post Reply